Sol och vår i Stockholm....

...och två glada systrar satte sig i bilen 10:30...Undrade om syrran hade tänkt överraska med en tatuering eller vad det kunde vara som hon var så hemlighetsfull om...Det visade sig att vi skulle på Thaimassage, vi la oss ned på varsin brits och så kom det två små söta kvinnor och började massera oss...gissa vilka nypor de hade och vad starka de är. Min massör sa att jag var hård som sten i axelpartiet och det visste jag innan ;) Hänger ju på en dataväska med en massa diverse saker i som behövs en dag på jobbet, på andra axeln har jag min handväska med diverse saker i..sen skjuter jag upp axlarna när jag går så inget ska ramla ned...skönt var det och vi skojade med massörerna. 
Hem till Jane och fikade, sedan bar det av till drottninggatan till en väskaffär som Jane ville jag skulle besöka, lite mera shopping, fika och sedan tunnelbana hem...Vi skrattade och pratade så vi missade att gå av vid rätt station, så två stationer efter hoppade vi av och åkte tillbaka =)

Ett snabbt inlägg, nu finns inte tid för dator...nu är det umgås som gäller ♥

En härlig dag till ända med mycket trötta fötter. I morgon bär det av till dottern =)


Fika på Waynes coffee


Sol och skönt, en härlig dag att vara i Stockholm.


Syrran färgade utväxten och jag har köpt en locktång så nu får jag håret som jag vill ha det....yiiipppiiieee

Trackback
RSS 2.0