Stockholm...... here I come...

Idag bär det av till huvudstaden. syrran möter mig på Centralen och sedan ska vi prata, prata och åter prata =)
Det första jag behöver köpa är ett nytt minneskort till kameran, mitt stora minneskort packade ihop för tre veckor sedan, det hade nog gjort sin uppgift ändå, undrar hur många tusen bilder jag tagit med det...juli månad förra året tog jag över 900 bilder och i december i år blev det över 800...En vanlig månad blir det allt mellan 250-350 bilder.


Jag och syrran...fyrtornet och släpvagnen eller helan och halvan, vet inte vilken benämning som passar bäst på oss =)

Jane skjutsar mig sedan vidare till dotter, svärson och lilla Mille som bor på södra sidan av huvudstaden där jag tillbringar några dagar innan jag på söndag vänder hemåt igen. En minisemester blir det, kanske den enda hemifrån under detta år... Jag klagar inte, för detta liv med alla djur har jag och maken valt frivilligt, vi har ju våran semester året om eftersom djuren är vår största hobby och avkoppling =). På order har jag en dator med på resan så det blir bloggar som vanligt ;)

Ordspråk: Familjen är hjärtats fosterland /Giuseppe Mazzini
Trackback
RSS 2.0