En helt vanlig onsdag.....

Igår när jag kom hem från jobbet så var jag ute med hundarna en stund i solen, någon vårvärme var det inte då. Jag hade plockat fram en skön stol från källaren och tänkte sitta ute en stund och låta hundarna busa fritt, efter 5 minuter åkte stolen in igen. Hundarna  och jag gick en sväng istället. När jag kom in såg jag att det bara var +2.
Sedan jobbade jag i 4 timmar per telefon, jag tror att de nya trådlösa telefonerna micrar hjärnan, man blir både konstig i huvudet av dem och så känner man värme av dem. Är det fler än jag som tycker så?
Sista jobbardagen gjord för veckan =)

Sätter in några bilder från gårdagen.


En syndare tagen på bar gärning...pinkar i hästens hö =(


Lokie njöt i vårsolen och tittade på de busiga hundarna, husse har fodrat honom väl, det syns på backen =) men hararna gillar alla rester.


Hundarna var så busiga och lilla Inez var på topp, det är inte för inte vi kallar henne för "pinan", ibland har Arne det verkligen jobbigt ;)


Visst ser Arne grym ut på denna bild? Men ni ska veta att den enda av de två som har ett ärr efter bus är han.


På kvällen kopplade jag av med Tv på datorn, fick sällskap av Gurra ♥ Ser ni alla kattklomärken på stolen ;) syns inte i vanliga fall, men blixten synliggjorde dem väl =)


Visst ser han go och timid ut? Men skenet bedrar, hårdare katt har vi aldrig haft, han har slagits med andra katter och rävar och försvarat sitt revir hårt. Ärr på nosen och ett öga som deformerats lite (syns inte på bilden)

Ordspråk: En del morgnar när hunden  tittar på mig, är jag glad att den inte kan tala / Gunilla Dahlgren.



Trackback
RSS 2.0