Bonde söker fru....

...brukar titta på programmet och vet av erfarenhet att det kan fungera bra att en storstadsvan person flyttar ut till landet. När jag träffade min man vid 19 års ålder så bodde han i Göteborg, han var född och uppvuxen i en annan storstad. Han flyttade hem till mig och större djurälskare finns nog inte. Vi har jobbat sida vid sida på gården i många år och älskat det.
Idag är han mer "bonne" än mig..kika på bilderna får ni se ;) stadsresor försöker han göra så korta som möjligt =)


Höet ska hässjas


Vår dotter hälsar på en nordsvensk häst som heter Fatima =)


Här har han tagit en ridtur på vår älskade häst Dysse ♥


Min kära make verkade och skodde hästar i många år, lugn som han är lärde han fölen att det är inget farligt ♥ På bilden fölet Rasmus.


Vi körde även hem vår årsved med en av våra hästar, som vanligt var hunden/hundarna med ;)

Ordspråk: Djurens frigörelse är också människans frigörelse./ Peter Singer


Trackback
RSS 2.0