Denna vecka...

...har varit "mormorsvecka" igen. Dottern åkte till universitetet i Kalmar tidigt i tisdagsmorse. Mille och jag har haft så härliga morgnar och dagar, jag har kommit in mig i rutinerna lite så det funkade bättre denna gång =)
Så mysigt det är med småbarn, man upptäcker världen på nytt själv, ser det som man glömt bort tack vare två-åringens nyfikenhet och upptäckarlust.
Har gjort alla tre kurserna klara för datoreximinationen, skönt! Bara att skicka in vartefter de godkänns =)


Bild tagen på morgonen, dimman stiger över våra åkrar och hästhagen.


Här har morgonvällingen avnjutits och Mille sitter och småmyser innan påklädningen, Inez är självklart med ♥


På onsdagen var vi på barngympa igen, Mille älskar att springa runt och pröva allt på hinderbanan =)


Bild från skogsvängen idag, igår blev jag så besviken på mig själv att jag glömde kameran hemma, hundarna och jag träffade på två rådjur, ett stod i över en minut och tittade på mig, hade kunnat få en kanonbild. Inez struntade blankt i rådjuren och gick vidare, Arne tittade på dem och lyssnade på dem när de skuttade bort i skogen =) Mina hundar är inte intresserade av att jaga efter djur, därför kan jag ha dem lösa.


Det kryllar av höst/tratt kantareller fortfarande.


Tall fotad i en vattenpuss.

Ordspråk: Varje dag kan inte vara en ljusfest.(Kina)

Trackback
RSS 2.0