Hemma igen....

...Denna vecka har jag tagit kompledigt då mina ungdomar är ute på prao. Har en massa komptimmar och det är svårt att ta ut dem då terminerna pågår och man behövs på plats.
Var och hälsade på son och barnbarn innan jag åkte hem igår, de har precis flyttat och jag tyckte lägenheten var så välplanerad och fin =) Min underbara, älskade lilla prinsessa börjar bli en stor tjej nu ♥.


Gillade M..... fina örhänge, men det är ju så att allt klär en skönhet ♥ (bilden tagen med mobil, därav kvaliteten)


Denna härliga bild på Mille med docka i badet fick jag på fredagskvällen på mobilen när Jane och jag satt och åt, hjärtat bara fylldes av kärlek ♥



Förmiddagspromenaden i skogen idag, kontrasterna är stora från en dag till en annan...

........Igår



Igår blev det oxå firande av världens bästa make, pappa, morfar och farfar ♥♥♥


Nu är det snart dags för årets bästa månad, advent och jul ♥ Köpte en jättesnygg julstjärna åt mig och dottern på Indiska, längtar tills jag får sätta upp min =)

Mitt köksbord i advent, den fula lampan från Ikea som skymtar i fönstret är ett minne blott ;)

Ordspråk: Jag skulle ge bort en rulle omslagspapper till min bror, så jag bad expediten slå in den i ett annat omslagspapper, så han skulle veta när han kunde sluta öppna paketen. /Steven Wright

 



Trackback
RSS 2.0