Telefonen ringde....

...idag på jobbet, det var min dotter som sa att hon och svärsonen blivit klara tidigare än de trodde med att städa ur deras villa. Vi kommer hem ikväll så att du kan åka till din syster Jane som du längtat så till ♥ Så glad, så glad =) snabbt hem när jag slutade jobbet, ut en sväng med hundarna, kastade ned kläder i en väska, ut i bilen och gasen i botten ;)
Väl framme hos vår mor kom jag på flera saker jag glömt i hastigheten vid packningen...ett av det viktigaste....digitalkameran =( och en hel del andra saker...men huvudsaken var ju att jag hade möjligheten att åka till min älskade syster. Syrran fixade både mitt och mors hår, hon är ett PROFFS ♥ Sedan bar det av till Stockholm =)

Har en ny mobil en sony ericsson xperia som jag ska försöka lära mig, det kan kanske bli några bilder i alla fall =)


(Bilden lånad från nätet)

Ordspråk: De flesta människors semestrar rinner ut i sanden./Gerhard Uhlenbruck

 




Trackback
RSS 2.0