Så GLAD.....

.... för idag träffade jag min biologiska pappa för första gången, kunde se likheterna i både utseende och såg många likheter i mitt sätt att vara. Vi har pratat mycket i telefon och det kändes bara så rätt att få krama om varandra ♥
Vi kommer snart att träffas igen =) Vi bor en bra bit ifrån varandra och möttes på halva vägen och åt en underbar middag, gissa var?

På samma ställe som Jane var i torsdags, nämligen Avesta. Så det blev ju ett foto vid dalahästen av mig oxå.


Jag lovar...klottrade inte på hästen, når nog inte upp  ;)


Detta var vår utsikt nästan hela vägen hem, så glad att min man körde för han kan ju använda sig av solskyddet i bilen, jag är ju för kort =)

Ordspråk: Den vackraste gåvan människan fått är att känna glädje./ Luc de Clapiers Vauvenargues

 





Trackback
RSS 2.0