Så roligt allt är... =)

Idag när jag slutade mitt möte klockan 17 tänkte jag att jag går över till barngympan som är i vår skolas gymnastiksal. Ville överraska dotter och Mille =) Jag stod en stund och tittade på samlingen som precis börjat, hittade Mille och dotter direkt men gav mig inte tillkänna. Ser när Mille får syn på mig, hur han lyser upp och ropar mo-mo och kommer springandes till mig....då kan jag tala om att mina ögon tårades av glädje och kärlek ♥ En stolt mormor skuttade sedan runt och sjöng sånger och lekte lekar med dotter och barnbarn =)

Allt går i 100 knyck just nu men det är HÄRLIGT, har inte tid för bloggen riktigt utan det blir ett inlägg nu och då ;)
I måndags när jag kom hem från jobbet så ropade jag på Mille direkt i dörren och sedan gick han och jag med hundarna i skogen =)
Mille stortrivs på sitt nya dagis och han somnar vid 19:00 nästan var kväll efter en händelserik dag.
Mormor har oxå fått betydligt tidigare sov-vanor oxå nu för tiden =)

Ordspråk: Den sanna lyckan kostar inte mycket, om den är dyr är den inte av någon bra sort. / Francois Rene de Chateaubriand


En slagen hjälte...trött efter dagens bravader ♥


Rambo på biltaket....spanande efter fåglar.


Bild från i måndags efter skogs-svängen...men var är Mille?


opppsss...blev visst lite bakvänt här ;)


Bara att konstatera...sommaren är slut och hösten har tagit över ...

Trackback
RSS 2.0