Sonen fyller år i morgon....

Minns så väl när jag fick min son en härligt varm och solig septemberdag. Det blev ambulansfärd för att hinna till BB de två milen in till Storstaden. Mina barn har båda haft bråttom till världen så nästa barn vågade jag inte vänta hemma på utan fick tillbringa nästan en vecka på BB innan hon föddes, tur var det för hennes födsel tog bara 3 minuter.


Sonen 4 månader ♥


Dottern 2 månader ♥

Helgen har varit bra och det har mestadels varit fint väder. Dotter och svärson har skrivit på kontrakt så nu är deras villa snart såld. Inte allt för lätt att sälja hus i dessa oroliga tider med huspris-ras och varning om höjda räntor.

Här hemma är det fullt hus och vi ska inte tala om hur trångt det kan vara i min säng ibland =) Titta själva!


Bild från förra helgen när även son och andra barnbarnet besökte oss, Här ska jag lägga mig och undrar var nånstans ? ;) men det finns hjärterum så alla ryms i sängen ♥


Det är härligt rörigt hemma hos oss med leksaker högt och lågt, gosedjuren och levande djur samsas i vår säng.
Nu dags att sova! Ha en fin vecka alla vänner här =)

Ordspråk: Det morfar eller farfar har lärt dem, bör barnbarnen gömma som en skatt i sina hjärtan./Laurence Oliver



Trackback
RSS 2.0