I morgon är det jobb igen.....

En bildbomb från sommaren =) Så var det härliga och långa sommarlovet slut, trots dåligt väder så kommer jag att minnas tillbaka på denna sommar som en rolig sommar =) Min lillasyster gifte sig, två stora födelsedagskalas har vi gästat. Besökare som vi träffar sällan har dykt upp och framförallt så har jag fått kontakt med min underbara biologiska pappa som kommit och hälsat på oss flera ggr, senast i fredags ♥
 
Några bilder från min härliga sommar ♥
 
Kusinerna plockade smultron på kvällen, bilden från i lördags...självklart var Inez med ♥
 
Morgonmys på söndagen, på köksoffan med disney ♥
 
En tornsvaleunge som störtdykt på gräsmattan, vi satte upp honom/henne på ladugårdstaket så den fick höjd och kunde flyga iväg...tur jag såg denna unge kravla sig fram på gräsmattan...med tre katter levde den farligt!
 
Min vackraste prinsessa ♥ åkte på en semestertripp till Turkiet med pappa ( min son har tagit bilden)
 
Sötaste ♥ farmors stora hjärta ♥ (min son har tagit bilden)
 
Putte i blåbärsskogen...
 
Han och Inez älskade blåbär...ofta åt de från samma tuva ♥
 
Vackra Inez i blåbärsskogen ♥
 
Mina två älsklingar som ser till att gräsmattan är i fint skick...några timmar tar det ;)
 
Vi var barnvakter vecka 29 då dagis var stängt, regnade det och var kallt ute så fick man bada inne ;) charmtrollet busar med mormor ♥
 
Med dubbelt så mycket regn denna sommar så blev det oxå dubbla regnbågar ;)
 
Smultron, barndomens godis =)
 
Vår egna härliga potatis, så goda ♥
 
precis som husse så älskar Sotis ved som ger värme ♥
 
Goa, gamla Gurra ♥♥ med sina 16 år vet jag att nedräkningen har börjat...fasar för dagen då han, Arne som är 10 och hästen Lokie som är 22 måste tas av daga...en djurägares svåraste beslut =´(
 
 
Ordspråk:Den som lärt känna människors ondska blir djurvän/okänd

Kommentarer
Postat av: Roggan

Förstår att ni haft en underbara sommar. Vilka underbara bilder. Nu vill jag inte att sommaren ska ta slut. Kram

2012-08-14 @ 21:28:31
URL: http://wordpress.roggansblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0