Lugn söndag....

...med massor av snö. Jag har tillbringat min söndag med att titta på programmen "Sveriges fulaste hem" och skrattat ohejdat åt Simon och Tomas roligheter.
Mår bättre idag så det blir jobb imorgon =)

Kära, underbara syster Jane ringde och vi pratade en god stund ♥ Sedan fick jag syn på himlen, så vackert. Hon fick följa med mig ut när jag fotade och hon tog samtidigt bilder hemma hos sig =)


Så vackert ♥♥ Här solnedgång på kameran..


Här auto, på denna bild syns det oxå hur mycket det snöar...


Från sovrumsfönstret lite senare.

Sedan kikade lilla månen fram oxå...


Ordspråk: Det berättas i familjen att jag som liten vände mig bort från fönstret, där jag hade stått och tittat på en snöstorm, och förhoppningsfullt frågade: "Mamma, tror vi på vintern?" /Philip Roth
Trackback
RSS 2.0