Alla "goda" ting är tre....

I måndags kom min man hem från jobbet och det första jag hörde var - usch vad jag är dålig stönade han. Han hade åkt på magsjuka och hade 39 graders feber. Först Mille, sedan maken och nu väntade jag på min tur =/

Jobbade som vanligt igår men kände hur magen blev mer och mer orolig ju längre dagen gick. Misstänkte ju att jag kunde vara smittad men man kan ju inte sjukskriva sig "om/utifall" att jag får det.
Men nu var det min tur =/
Dunderförkyld i helgen, magsjuka nu så vad blir det tredje?


(Bilden lånad från nätet)

Igår kväll var det fullmåne och så sagolikt vackert ♥



Först var det lite moln bakom månen.....





Alla bilder är mycket inzoomade, tyvärr lyser månen som en lampa på bilderna =(
verkligen dags för en ny kamera med bättre kapacitet.....

Ordspråk: Av tio farhågor är det minst nio som inte blir verklighet/Winston Churchill
Trackback
RSS 2.0