Bläääääähhh.......

....vilken urtråkig dag det var igår, när jag vaknade var det flera plusgrader och der regnade. Gården var bara sörja och slask =(
Jag älskar vintern när det är vinter och  inte som det är nu med en femte årstid...istid...


Synen som mötte mig när jag öppnade dörren den 2 januari....


Men inser att det är en faslig aktivitet på vår gård av spåren att döma ;) hund, katt och människospår överallt...
Orolig var jag också då dotter, svärson och barnbarn skulle ta sig hem från dalarna efter nyårsfirandet hos svärföräldrarna. På radion larmade de som vanligt om underkylt regn och olyckor =( Hem kom de i alla fall ♥

Med denna skit-vinter så inväntar jag våren istället.

BILDERNA FRÅN JUNI FÖRRA ÅRET.



Försommarkväll på vår gård


Inez och Arne i motljus, dörrar och fönster står öppna =)


Den lilla "vippiga" sädesärlan som bygger bo för kommande generationer ♥

Ordspråk: Det var töväder, snön låg på marken och grät. / Okänd
Trackback
RSS 2.0