Blev överlycklig igår....

...kära maken ringde mig på jobbet och frågade när jag slutade för en blomsterfirma hade ringt och sagt att jag skulle få blommor  =) Glad blev jag men undrade av vem och varför? Är hemma till 14 svarade jag, det är ju mormorsdag och Mille kommer då.

Jag fick vänta i tre timmar innan blomsterbudet kom. När jag såg buketten och hälsningen kom glädjetårar.


Goa, omtänksamma och UNDERBARA Anita ♥  Du vet hur man överraskar och verkligen glädjer en medmänniska....Så glad att jag lärt känna dig =) Förstår verkligen varför du var min tvillingbrors bästa vän under så många år ♥♥♥


Så vackra tulpaner ♥ Våren, ljuset och solen påminner de om och det var den glädjen Anita gav mig en regnig och grå januaridag ♥

Det var tur att jag blev så energipåfylld, för natten som var sov jag bara tre timmar...Lilla Mille hade fått magsjuka och hade jätteont i magen och det slutade med att han kräktes riktigt ordentligt =( Hur ont gör det inte att se rädslan hos honom för var gång en riktig kräkning kommer.
Men vilken tur det var att de bestämt sig för att sova över och Mille hade bestämt att han skulle sova hos mormor. Min dotter fick sova och började sedan sin långa färd till Kalmar för att göra en tenta.

Tidigare på eftermiddagen fanns det inga symtom på sjukdom, en glad kille lekte ute i en och en halvtimme och vi skötte om alla djurbestyr som vanligt.


Kolla in tummarna ;)


Igår fylldes traktorkärran med snö, ett tålmodigt arbete när det bara är en cm snö och is under =)


När vi kom in väntade en överraskning, 20 nya bilar till garaget =) Glädjen blev stor kan jag lova.



Lokie gillar även snö-förhållandena, går och plockar smått och gott i hagen =)

I morse var det -11 alla regndroppar hade blivit till iskristaller....


I dagens solsken så gnistrade det vackert överallt ♥


Ingen fejkbild....himlen var delad i två färger ikväll =)

Har världens bästa svärson ♥ Han bjöd in en trött svärmor på den godaste fisksoppa jag ätit på eftermiddagen.
Mille har inte käkts något mer och är pigg och glad som vanligt =) Dotter på plats i Kalmar =)

Ordspråk: Allt som en läkare säger ska man ta med en nypa aspirin./ Ace Goodman






Trackback
RSS 2.0