En sådan vacker.....

....och kall dag det blev idag, lite snö föll igår kväll men vi har bara ett ca  2 cm tjockt snötäcke hos oss, inget pulsande när man går med hundar men en förrädisk is gömmer sig under snön så man får ta det försiktigt.


Kallt och vackert, idag hade jag i alla fall satt i rätt motorvärmare, bilden tagen 08:15 i morse.


Min morgon var rosa ♥

Min dotter skulle till Kalmar för sina studier idag, hon ringde och berättade att hon kommit ca 2 mil hemifrån då generatorn pajade på bilen (Tur hon inte hann längre)

Sedan ringde hon igen och sa - mamma du behöver inte åka hem till hundarna på lunchen, jag fixar det ♥
Dessa bilder hittade jag i min kamera när jag skulle ladda in morgonbilderna =)


Två glada hundar.....


Lilla Mille gosar med jätten Lokie ♥♥ .......


All mat är dagens höjdpunkt tycker Lokie.... Ser ni vilken go och vit vinterpälsmage Lokie har =) ....


De tre kompisarna röjer runt på skogssvängen...

Sedan kom jag hem och frågade Mille om vi skulle gå till stallet och mocka? Nääääääää - svarade han, för det hade ju han och mamma gjort tidigare =) så då fick vi tid att leka och busa med varandra istället ♥

Vi skulle åka lastbil igen och idag behövde Mille fartglasögon, se här...



...sedan blev det en sväng till "vattentornet", många trappor där ;)


...efter det bestämde Mille sig för en smörgås, då kom nästa jätte och bara hoppades på att han skulle tappa lite ;)

Ordspråk: De flesta människor sätter upp villkor för sin lycka, men lycka kan vi bara uppleva om vi inte sätter upp några villkor alls./okänd
Trackback
RSS 2.0