Nu ska ni få se....



....vad farmors prinsessa kan göra. Jag skrev ju tidigare att hon är pysslig och har hur mycket tålamod som helst.
Hon är så otroligt duktig att vika origami. Min son berättade och visade bilder från hennes utställning på biblioteket där hon bor =)
Ett hjärta av guld har hon oxå ♥, kamratstödjare har hon varit i flera år nu och hon värnar om allt och alla ♥


Den lilla gubben och kycklingen är mina favoriter, så FINA ♥


Ni förstår vilket tålamod och "pill-jobb" det är att göra dessa grejer....


Ingen tejp eller klister, vissa saker går att förändra formerna på, hon är SUVERÄN farmors lilla prinsessa ♥
Bilderna fick jag av min son, tack mitt hjärta ♥

I söndags när son och barnbarn åkt så for jag och min dotter till stora staden, hon behövde lite växter och jag tänkte byta ut några av mina gamla. Vi hade några härliga timmar och besökte fler affärer när vi var på plats.


En del växter blev det =) Kul med förändring...

Igår var det långdag igen 08:00-21:00, hann bara snabbt hem och gå en sväng med hundarna i skogen tog några bilder då. Kära dotter mockade och gick med hundarna tidigare på dagen ♥


Bistert kallt igår -13, 5 när jag åkte till jobbet och säkert -8 här.


I kylan så ser snökristallerna ut som fling-salt ;)


Månen är snart full igen ♥

Idag var det hovslagare (som dottern tog hand om) Vi hann äta frukost tillsammans innan jag åkte till jobbet, så mysigt ♥
Sedan hade hon mockat och gått med hundarna åt mig igen för hon visste att jag skulle bli sen =) Tack hjärtat ♥
Lagade den andra tanden som jag hade sönder på julbordet, skönt nu är det klart =)

Ordspråk: Fantasi är lika viktigt som kunskap./ Albert Einstein

Trackback
RSS 2.0