Hej alla goa vänner.....

...nu gör jag ett break ytterligare ett tag framöver ;) som ni sett har jag varit borta länge nu pga att det händer så mycket positivt och tiden räcker inte till för datorer. Kommer att göra något inlägg då och då. Självklart kikar jag in till er vänner då tid finns. Jag tänker inte sluta blogga och vill inte tappa bort er vänner ♥ Som jag skrivit tidigare- BLOGGANDET PASSAR BÄST FÖR MIG HÖST OCH VINTER. Livet rullar på här på gården och just nu väntar jag bara på att syrenerna ska slå ut efter häggen. Lillasyster ska gifta sig, möhippa och annat kul =)

Lite bilder:


Förra fredagen en härlig dag vid vår skogssjö, här ritar barnbarnen i sanden ♥


Mille fixade en av våra många eldstader runt sjön, där en sten fallit bort   =)


Mitt hjärta filosoferar vid stranden ♥♥


Sedan grillade vi korv.....


Som vi alla åt med god aptit =)


Bild på månen från den 3 maj...visst är jag tjatig med mina mån och himmel bilder  =) Fascineras så av vår natur och himlen ♥


Husse cyklade först med Inez...sedan cyklade han en sväng med Arne...Inez protesterade högljutt och satt som fastklistrad och tittade ut genom dörrfönstret för att se när de skulle komma tillbaka igen...Nästa gång jag lägger in en bild så hoppas jag att vi hunnit måla trappan...vi rustar för fullt just nu =)


TYSTA....Barnvakten Inez kikar ut under nattningen av Mille.


Bild från i morse... vi har kommit hem efter morgonsvängen 07:20


Gammelbjörken har inte riktigt hunnit med de unga björkarna....


Tulpanerna blommar för fullt =)


Ordspråk: Den förnöjsamma människan om än fattig är lycklig, den oförnöjsamma människan om än rik, är sorgsen/ Kinesiskt ordspråk








Kommentarer
Postat av: Freja

Kul att höra ifrån dig! Fantastiskt fina vår/sommarbilder, vi är oxå snart där med knoppande björkar!

2012-05-23 @ 20:58:17
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Roggan

Helt ljuvliga bilder. Så mysigt ni hade det med korvgrillning. Kramar i massor

2012-05-23 @ 22:17:29
URL: http://wordpress.roggansblog.com
Postat av: Jane

Det blir inte så mycket bloggande inne hos mig heller.

Tiden räcker inte till för det.

Härliga bilder!!!



Kärlek och kyssar / Syrran



Ps. Du är inte ett dugg fånig vad det gäller dina månbilder.Ds

2012-05-24 @ 04:35:44
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Anita Löfstedt

Vad jag saknat dig :) men vi är nog ganska lika men behöver en paus då och då , super glad blev jag för din kommentar va kuul det blir :)

Kramen

2012-05-24 @ 08:59:31
URL: http://sollefteacamping.blogspot.com
Postat av: ansepanse

återigen fina bilder :) dina älskade barn och dina fina fyrfotingar

det är bättre att njuta av sommaren än att blogga :)

kramar och en fin sommar till dig

2012-05-24 @ 10:55:26
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Veiken

Härliga bilder på det bästa man har - livets efterrätt!

Livet utanför bloggen går alltid före och sedan kan man sätta sig vid datorn en stund! :) Kram

2012-05-24 @ 18:10:35
URL: http://www.veiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0