Hemma igen.....

....men så kul vi haft ♥ Vi har startat en tradition syrran Jane och jag, Hon möter mig när jag kommer till Stockholms central, först ska vi äta och sedan besöka en pub, ta någon öl och prata om allt som hänt sedan sist, gissa om jag även var nyfiken på deras nya bostad =) Kan bara säga att den är GRYM ♥ ♥

 

På lördagen blev det shopping, har flera julklappar handlade nu, såg tyvärr dotterns sms-önskelista för sent =( Hon vet ju att hennes moster har mycket god smak och säkert kunde hjälpt hennes mamma med bra val.

Så väl omhändertagen jag blivit, mitt sovrum såg som vanligt lika inbjudande ut som ett hotellrum med mitt favoritgodis, ramlösa och snövita handdukar ♥ God mat, gott att dricka, upp-passning och alla mina önskningar uppfyllda, vilka affärer ville jag besöka osv ♥ ♥ ♥

 

Vi gjorde som alla tonåringar  ;) ....tog bilder med mobilen på oss...min favvobild =)

 

Mitt nattduksbord

 

 

Det goda vinet i en typisk "Jane"förpackning

 

...Jane själv fick tyvärr inte njuta av det goda vinet.... för hennes del blev det julmust, pga värk =`(

 

Det enda jag verkligen ogillar är min fullständiga o-kontroll av färdmedel...ändrad avgång och tåget gick från 18B ....men vad f....n, för mig ska det bara vara att gå ut på EN perrong och kliva på ett tåg......inte ha 100 grottvägar att välja mellan????? Goa syster Jane hade så roligt och jäklades med sin något stressade syster på Centralen idag ;)  Men så såg hon oxå till att jag hamnade rätt och kom på rätt tåg ♥ Nästa gång går hemresan från Sundbyberg...så det så....Kram och tack till er J och J för en helt fantastisk helg ♥ ♥

 

Ångrar en sak till idag....min stora resväska som vägde över 15 kilo på hemvägen...Stor och otymplig, fick den minsann inte plats på en hatthylla...överlät min sittplats till en annan passagerare, fick även bubba ned den långt innan ändstationen till avstigningsplatsen, fullt med folk på tåget idag, folk satt överallt i trappor och gångarna var fulla. Från och med nu blir det minsta resväska med mycket lätt bagage ;)

 

Hemma vid centralen stod min kära make och även dotter (som skulle lämna igen min locktång efter hennes helgs begivenheter) och väntade på mig + hundar ♥ ♥ ♥ ♥

 


Kommentarer
Postat av: Freja

Så vackra ni är, det strålar värme och glädje om bilden!

2012-11-11 @ 22:11:06
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Jane

Visst har vi haft det mysigt.
Längtar redan efter dig min fina syster.
Hoppas att du kommer snart igen.

Men jag måste ju få fråga en sak! Vad är det för konstiga grejer vi har fått på våra bloggar. Det kommer upp reklam på vissa ord som vi skriver. Blir liksom länkade till en annan sida.
Kramar i massor / Syrran

Svar: Ser inte den länkningen på varken din eller min sida???? förstår inte vad du menar? ta en skärmdump.... finns inget konstigt hos mig....
Kort

2012-11-11 @ 23:22:46
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: lena

Jättefin bild på er!. Låter dock jobbigt med din tunga resväska på hemvägen..Bloggen på amelia finns kvar, men innan den 15 dec måste jag flytta den..Kram Lena

2012-11-12 @ 08:02:41
URL: http://knaggelsten.wordpress.com
Postat av: Paula´z Blogg

Här är jag igen ;)
Vad fina ni är !

Kram

2012-11-12 @ 09:00:18
URL: http://bondefrunsblogg.wordpress.com
Postat av: ansepanse

två vackra systrar på bild <3 vilken härlig helg du och Jane fick :)
Sv: tack för att du kramade om henne från mig
kramar

2012-11-12 @ 11:17:39
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Veiken

Jag har i hela mitt liv saknat ett syskon och när jag läser det här inlägget vet jag hur roligt skulle varit med en syster eller bror! Ni har en gåva mina vänner som ni ska vara MYCKET rädda om. Många, många kramar!

2012-11-12 @ 21:37:42
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: Anita

Förstår att ni har haft superkul :) gud så vackra ögon du har på bilden och VÄLDIGT lika Christers :)

2012-11-13 @ 08:44:33
URL: http://itsmylife.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0