Ledig...ledig ♥

....Här är kallt, mörkt och grått. Tillbringar mina lediga dagar med att promenera med hundar, mocka stall och ta det LUGNT ♥ Underbart efter denna jobbiga höst med så mycket arbete så jag försöker att bara VARA. Telefonen på ljudlös och dörren till sovrummet stängd så jag ska kunna sova ifred, resulterade i att mina hundar började skälla 08:00 i morse...Yrvaket klev jag upp och min dotter kom in i köket och drog ur sladden till kaffebryggaren...Pappa har ringt dig massor av ggr men du vaknar ju inte så han ringde mig ....;) Så det kan bli ibland ;) Bilen på verkstad, hoppas de får den klart tidigt i morgon då prinsessan ska hämtas ♥ ♥ ♥

Fullmånen lyser genom lönnens grenverk...trollskt och härligt nu i Halloween tider och Allhelgona helg
 
.....Minns mina kära som inte finns hos mig längre  ♥   ♥  Jag vet att många inte tycker man ska fira halloween, men en rolig helg i höstmörkret som ljusar upp unnar jag alla ungdomar ( och vuxna), som har veckor på sig för att planera utklädning för bäst klädda på discot...Vi glömmer ju inte vår allhelgona helg för det, i varje fall gör inte jag det..Ha det gott vänner =)
 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

jättefin bild på månen :) och inte glömmer vi vår egen allahelgona inte, vi ska åka in till sta´n och hjälpa mamma med gravarna på fredag
vad roligt att du får ha din lilla prinsessa hos dig nu
bamsekramar

2012-10-31 @ 19:46:10
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Jane

Bränd syster luktar illa!!! (Blink)
Då förstår jag varför du inte svarar.
Jag ringer och ringer.
Jag håller med dig vad det gäller HALLOWEEN...
Kramar i massor finaste av fina / Syrran

2012-10-31 @ 21:07:29
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Nina i Vinglagården

Jag har Ansepanse att tacka før, før att hamna hit ;)

Skrattade en stund - kænde igen mig. Vet ej hur många gånger barnen ar kommit med sin telefon och har varit lætt iriterade nær jag inte har svar nær pappa ringer. Ær man liksom in i någonting och behøver två hænder - så får pappa faktiskt vænta ;)

Halloween fest blir det hær med. Barnen har bjudit några vænner från skolan. Och inte glømmer man før den delen sina næra och kæra i himmelen heller. De ær liksom dær och man kænner att de fæljer våran steg på jorden.

Kram

2012-11-01 @ 09:29:56
URL: http://www.sallysdaughters.ocm
Postat av: Veiken

Lugnt och skönt alltså. Det skulle alla kunna få ibland. Det är bara att njuta! :)
Oupps! Jag har öst galla över Halloween på min blogg idag! ;) Kram

2012-11-01 @ 17:35:39
URL: http://www.veiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0