Blir en bra...

....lördag, maten är redan i ugnen, solen skiner från molnfri himmel, Arne är pigg och glad och snart kommer dotter och barnbarn. I em blir det hästhoppning på TV och morfar och Mille ska klippa gräset ♥
Igår rensade dotter och Milles pappa ut alla grejer de hade på vår loge, inte något hade blivit förstört efter två år på vår skulle. Inte ett enda råtthål på någon påse eller kartong heller, det kan vi tacka Rambo, Sotis och Gustav för  ♥
 
 Rambo ♥ (min dotter har tagit bilden med mob)
 
Gamla, goa 16-åriga Gurra ♥ (min dotter har tagit bilden med mob)
 
Sotis ♥ (min dotter har tagit bilden med mob)
 
En härlig soluppgång ♥ (min dotter har tagit bilden med mob)
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vi har inte riktigt samma fina väder men det duger :)
härligt med besök idag och vad fina dina katter är :)
härlig bild på solnedgången
jag tror heller inte att jag är riktigt vuxen :) åtminstone inte alltid :)
Sv: nja, jag talar nog inte om vad företaget heter eftersom jag är lite halvanonym och inte vill att någon ska veta var jag bor :)
bamsekramen och en fin lördag till dig

Svar: Självklart ska du inte berätta om det skulle röja ungefär var du bor =) Trodde att det var någon stor kedja som t.ex. bauhause som finns nästan överallt =) jag är lika mån som du om min anonymitet här =) kram
Kort

2013-08-24 @ 11:52:21
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Fina hundarna i går och underbara katterna i dag, du skämmer bort oss!

2013-08-24 @ 22:26:49
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Asta

Fina katter... å 16 år?! Det var inte dåligt.
Till slut en stilig karl... ovanligt fin bild på Depp.
Kram

2013-08-24 @ 23:47:12
URL: http://pastasson.blogspot.se/
Postat av: Jane

Usch! Jag har oxå varit hos tandläkaren. Har tydligen en infektion under en jacketkrona... Äter penicillin för det nu. Hoppas vid gud att det hjälper.
Men du får ju komma hit nästa gång du skall till tandläkaren. Jag lovar att det högst kostar en tusenlapp.
Jag går hos en liten arabisk historia som är både snabb och billig. (Och JÄTTE snäll)
Vad skönt att finaste Arne mår lite bättre.
Tänk vad fin din gammelkatt Gustaf är fortfarande.
Kramar i massor finaste syster. / Syrran

2013-08-25 @ 10:45:37
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0