Fredag.....

....och jag har även i år fredagarna lediga  ♥ HÄRLIGT  ♥
I onsdags besökte jag tandläkaren, inte ett hål men 5 frakturer, inte kul =/ det besöket kostade 3027 kronor, synd att jag inte har den timpenningen ;)
Solen strålar utanför fönstret, nu ska jag gå min sedvanliga skogstur med hundarna, undrar vilken väg vi ska ta idag? vi har många härliga stigar att välja mellan och hundarna älskar när jag varierar turerna ♥
 
 Inez ♥ Bild från igår klockan 06:30 (bild tagen med mob)
 
Arne ♥ Bild från igår klockan 06:30 (bild tagen med mob)
 
Mille kom en stund på eftermiddagen  ♥ Här testar han hur långt brandbilen kan spruta vatten (bild tagen med mob) Tidigare hade vi plockat ca 5 dl kantareller =) Men det är mycket DÅLIGT med svamp.
 
Mille och mamma   ♥ ♥ (min dotter har tagit bilden med mob)
 
Lokie på en skogssväng ♥ (min dotter har tagit bilden med mob)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilka härliga bilder, den på Mille och mamma är ljuvlig :)
mm, det är så, det märker jag också, vovvslarna vill gärna ta andra vägar också, ja, i allfall Nemo, han är pigg på att "välja" väg, - "Titta matte, vi kan gå den här stigen istället"
kramar

2013-08-23 @ 11:14:04
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: ansepanse

Sv: svart aronia har en lite sträv smak men mildras genom att man har dem i frysen innan användning, aronian är full av C-vitamin och andra nyttigheter :)
kramar

2013-08-23 @ 12:56:53
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Så fina dina hundar är! Och så skönt att vara ledig på fredagar. Usch, jag vill inte alls börja jobba på måndag...

2013-08-23 @ 22:51:38
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0