Idag....

.....bestämde vi oss för att se vad som fanns under potatisblasten =) Många hade sagt åt oss att det kanske inte skulle bli så mycket potatis utan att vår kraftiga blast tagit det mesta, men så var det inte =) Bilderna från idag är alla tagna med mobil...
 
Mille var ju med och satte potatisen och självklart skulle han vara med när vi tog upp de första...han tyckte det var jätteroligt att leta på potatisarna i jorden.
 
Så fin potatis och stor =)
 
Här rengörs potatisarna före koket, Mille är så klart med =)
 
Klippning av vår gräsmatta ;)
 
 
När morfar flög med sin helikopter fick Mille vara i hundgården, morfar kan inte köra så bra än så han var rädd att Mille skulle få den på sig. Nöjd stod Mille där och tittade på. 
 
Här flög Kära maken riktigt bra =) Högt upp över taken.

Kommentarer
Postat av: Freja

Åhh, jag minns när jag var liten och var med och tog upp potatis. De där små potatisbäbisarna som föräldrarna inte ville ha till koket, de var så goda att mumsa i sig råa!

2013-08-01 @ 21:29:25
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Först och främst så hoppas jag att finaste Arne piggnar på sig.
Ge honom en jätte kram ifrån mig.

Sedan så kan jag bara gratulera till den jätte fina potatisen. Vi har oxå haft tur med våran.
Det är bra att ni stänger in lille Mille när ni flyger med den där. Det gör ordentligt ont om man får den på sig.

Kramar i miljoner / Syrran

2013-08-02 @ 08:52:47
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

åh vilken fin potatis :) härligt att kunna plocka upp egen så där
självklart ska Mille vara med och ta upp potatisen när han nu var med och satte den och så har han riktiga jobbarbyxor på sig :)
vad smart att Mille får vara i hundgården när morfar leker :)
kramar

2013-08-02 @ 10:36:19
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0