Sommar idag igen....

.....sol från molnfri himmel  ♥ Varmt på jobbet =/  Nytt lektionsrum i år, köpte nya blommor och lite extra mys och lull, lull, letade fram lite gamla tavlor som vilat på vinden som dämpar ackustiken..
 
Syrsor som spelade öronbedövande högt när jag kom hem  ♥ ljuvligt, härligt  ♥ Hundarna har inte vant sig än att matte ska jobba, ledsna ögon när matte säger nu går vi in, hejdå gullhundar  ♥ ♥ men jag ser i ögonen på dem "din svikare"  =/.
Men var morgon tar vi en härlig lång morgontur i skogen  ♥ sedan blir det en kort pink/bajs sväng var lunch  =)
 
Ikväll blev det en härlig fikasväng till vår härliga skogssjö där syster med sambo med ny husbil fiskade regnbåge  ♥ 
 
Tidiga kvällar nu, somnat före 22 var kväll denna vecka...tidiga kvällar hela sommaren och tidiga morgnar  ♥ gillar min nya dygnsrytm  =) 
 
 ÄLSKAR vår skog ♥♥ bild från i morse kl 06:00
 
Min nya utsikt från jobbet =)
 
Busiga hundar ♥ Bilden  från igår och en annan skogssväng ♥
 
♥♥ Bild från igår då det blev en låååång sväng i skogen på morgonen ....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

mm, vovvslarna dina har vant sig vid att du är hemma
är det din syster Jane som skaffat husbil?
fina bilder och nu är det ju fredag så dina vovvslar kommer att få ha dig hemma i två dagar :)
kramar

2013-08-16 @ 11:42:11
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0