Advent ♥

..så vackert med alla ljus som lyser upp i mörkret, några bilder från årets advent  ♥
I natt vaknade jag av den hårda blåsten, kunde inte somna om så jag tittade på filmen "tomten är far till alla barnen"  sedan somnade jag gott och sov till 08:30.
Vår största gran bakom ladugården som vi lutat vårt hässjevirke mot brakade ned idag i den hårda blåsten =( Hos oss har vinden redan börjat mojna nu. Dotter och barnbarn har varit hemma både fredag, lördag och söndag ♥♥ så mysigt ♥
 
Hela veckan har jag haft som "sorgeterapi" att kika på en massa fina bilder jag har på Arne, det hjälper och jag börjar mer och mer känna glädjen över att få ha haft denna UNDERBARA hund i över 11 år ♥ Inez är sig själv igen, tar mer plats och har blivit glad ♥
 
Mille och även M....... har alltid älskat att leka med julhusen och tomtarna ♥♥
 
 
Adventsgranen klädde Mille helt själv =)
 
Köksfönstret.
 
2:a köksfönstret fick en ny slinga med julgranskulor, har inte hunnit/orkat tvätta fönstren men flugprickarna syns inte i mörkret ;)
 
 
Ett av vardagsrummets fönster, bredvid adventsgranen hänger min stora, vackra tavla av Arne ♥
 
Inez sover räv ♥
 
Här kommer några bilder på mina älsklingar Arne och Gurra ♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag som inte pyntar så mycket är sugen på de där fina julhusen! Vilka härliga bilder på dina fina djur, och den sista är ju bara alldeles för söt!

2013-12-01 @ 22:53:11
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

där har du ju dina julhus :) visst är de fina? jag är sugen på en till :)
jag har också en sådan där adventsgran, men jag har inte plockat fram den än
underbara bilder och den nedersta får jag hjärtsnörp av
en fin början på nya veckan
kramar <3

2013-12-02 @ 10:41:39
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0