Dagen var.....

.....mörk från morgon till kväll och regnat har det gjort precis hela dagen. Nu är betygen satta och ungdomarna är nog både lättade och lite nervösa inför dem. Lite kul och ibland film när det är sista lektionen för terminen i ett ämne =) idag var det deras sista musiktimme för terminen så då blev det lite "Sunes Jul" =) Här några avsnitt som jag älskar =)
 
 
 
När jag slutat jobba så satte jag in Inez i bilen och åkte in till "byn" det hade börjat blåsa och regnade fortfarande, kulet som tusan.
Herrgården speglar sig i vattnet, bilden från vår promenad.
 
Efter det slog jag in julklappar och när kära maken kom hem var vi tvugna att fixa stängslet i hästhagen där en stolpe gått sönder (som jag upptäckte på lunchen). Vår kära häst har tillbringat mestadelen av dagen i stallet, när jag kom hem på lunchen stack han bara ut huvudet genom stalldörren och "sa" att han ville få lunchen serverad inne ;)

Kommentarer
Postat av: ansepanse

Sunes jul, den var bra :)
Sv: jag borstar vovvarnas tänder en gång om dagen, jag gör det alltid efter att de ätit huvudmålet för dagen
kramar <3

2013-12-16 @ 18:55:02
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Här stormade det förra veckan, snöade massor i helgen och nu smälter allt bort... Blir nog ingen vit jul här hos oss, trist!

2013-12-16 @ 21:20:11
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

Sv: jo, vaniljdoften slår det mesta :) när det gäller doftljus alltså :)
önskar dig en fin kväll
kramar

2013-12-17 @ 19:13:24
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0