Snö.....

.....Idag snöade det flingor stora som "badhanddukar"  =) .......men........ så kom det j-vla regnet  Jag vill ha snö som lyser upp och inte detta kompakta mörker som rullar in vid 15 =(   Ska kanske tillägga att jag sedan barnsben är fruktansvärt mörkrädd =/  Kör försiktigt alla vänner, finns inget som är viktigare än att just du kommer fram till målet   "I tid" är bara om du kommit fram   
 
 Bild tagen på lunchen =)
 
På måndag hålls vår årliga Nobelfest på skolan =) Ungdomarna planerar klädsel, skor och frisyrer =) Ska planera vad jag ska ha på mig i helgen ;) Bild kanske kommer =)
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Jaaaaa, vill se bild! Kanske ska kontra med bild på mig och min chefskollega när det var "Uncasual Friday" på jobbet....

2013-12-08 @ 18:23:14
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0