Tidigt lussefirande...

....blev det som vanligt  redan  07:00 på förskolan, mamma och mormor på plats =)
 
Luciatåget sjöng utomhus  ♥
 
Mille såg allt att det var mormor som kröp i slänten och fotade ;)
 
Jag och Inez tog en strandpromenad idag, här blundar hon för att blixten gick på.
 
En båt kvar i vattnet...
 
Tunn is vid strandkanten.
 
 
Inez följde med matte ned från strandkanten för att fota vass  ♥
 
Kyrkans torn speglade sig så vackert i isen =)
 
Bilder från igår
 
Katternas nya favvosovplatser är på två dörrmattor jag köpte på rusta, kastade dem på sängen medan jag packade upp resten, direkt la sig en katt på en av dem och sedan har de fått ligga kvar, kanske inte så undra på att de tror att de är deas.......
 
............Nu förstår ni ;)
 
Vacker himmel igår.
 
Mille och jag gjorde en ny sorts ischoklad, Vi skippade kokosfettet och böt ut det mot nougat, mums så goa de blev =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilka fina bilder :) Mille ser lite trött ut, fast jag förstår honom, kl 7 i vintermörkret, då är man trött
mm, nu får du ha de där mattorna på sängen istället :)
önskar dig en fin helg
kramar <3

2013-12-14 @ 10:57:35
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Mysiga bilder! Och sen skrattar jag åt katterna, de har en förmåga att inmuta det mesta i hemmet som SITT!

Svar: Ja och jag går på det var gång ;) så nu ligger dörrmattorna på sängen och där kommer de att ligga tills katterna tröttnat på dem =)
Kort

2013-12-14 @ 17:35:22
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

Sv: vad bra att jag skrev om julkort idag då :)så att du hinner få iväg dem i tid
och du, stressa inte för mycket
kramar

Svar: Nej det lovar jag dig att inte göra =) Du tyckte Mille såg trött ut på bilderna =( Lilla hjärtat frös och ville gå in så fort de sjungit klart ♥ några timmar efter luciafirandet så kräktes han, magsjuka går på hans förskola, stackarn ♥ han mådde nog risigt redan på morgonen =(
Kort

2013-12-14 @ 18:29:12
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0