Februari månad är det bara...

...två dagar kvar på och jag har varken haft ork eller lust att blogga. Har varit sjuk nästan hela månaden, idag har jag en hosta så jag nästan kräks var gång jag hostar. Kära maken har varit förkyld med feber i två dagar, men i morgon ska han jobba igen.
Vi har med största sannolikhet haft besök av en varg i några dagar, hundarnas intresse för de stora spåren har talat för det, de luktar i vartenda spår och kisset på en nyponbuske slukar deras intresse ovanligt länge. Min närmsta granne är oxå övertygad om att även han haft varg på besök.
 
I våra trakter är det nu sportlov och denna vecka har hitintills bjudit på härligt väder. I morgon kommer farmors älskade prinsessa och stannar till fredag
 
Sätter in några bilder från februari månad:
 
Bild från den 5 februari en kall och solig dag. Bilden tagen från köksfönstret.
 
Inez den 5 feb. det var tvåsiffrigt kallt.
 
Den 9 februari gjorde jag, dotter och Mille ett IKEA besök, lite inhandlades även när vi var där, men vi åkte dit för att Mille skulle få en rolig lekdag och vi skulle alla äta och fika gott =)
 
Så kuuuuuuuuuuuuuuul  =)
 
VÄNTA.....mormor vill ha en bild ;)
 
Det ska börjas i tid.....
 
...en stolt kille nådde toppen, gladiatorerna nästa =)
 
GLASS =)
 
På IKEA inhandlade jag ett täcke, värmegrad 5 som katterna älskar
 
Även med överkastet på sjunker de djupt ned i värmen
 
Bild från 9 februari, kallt och vackert.
 
Kära Lokie 23 år i juli väntar på middag
 
Vems är tassen måntro???
 
Jo det är ju Rambo som lite lojt slängt över den
 
Det känns att det har vänt, snart har vi våren här igen =)
 
16 grader i min "grotta" vid källardörren igår, satte mig med näsan mot solen och lyssnade på en ljudbok i över en timme.
 
Sotis med gloria, den 25 feb.
 
Bild från idag, tagen medan jag pratade med min älskade syster Jane.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken härlig bildbomb med text till.
Min himmel såg ju nästan likadan ut fast din vad finare såklart.
Hoppas att du blir frisk snart syrran! Jag har en väninna som varit förkyld och riktigt dålig i en och en halv månad nu.
Kramar i miljoner min fina syster / Jane

2013-02-26 @ 20:03:59
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Freja

Åhh, jag har saknat dina härliga bilder! Och det känns som om jag oxå varit förkyld hela februari... Hostan har äntligen gett med sig, men tjocka bihålor och ont i halsen sitter fortfarande kvar!

2013-02-26 @ 21:47:43
URL: http://frejareddevil.wordpress.com/
Postat av: Anita

Ja jag har ju funderat vart du varit :) jag har också haft det jobbigt hela januari och en bit in i februari , förkylning på förkylning :( såå många vackra bilder du tar , i Junsele 7 mil från Sollefteå finns det varg och det är rena paniken dom har redan skjutit hanen:( men nu har dom satt stop för vidare jakt av tiken , dom har krismöten m,m ???? herregud :P
Kramen

2013-03-07 @ 09:50:38
URL: http://itsmylife.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0