En härlig lördag...

.....blev det och visst hade butiken kräftor. Först grillning på dagen, dottern som sommarjobbar inom hemtjänsten jobbade mellan 7-10 och sedan 16-21:30 (Hade inte kommunal förhandlat bort delade turer?) Men hon hann både vara med vid grillning och äta så även kika in en sväng på kvällen till kräftorna  ♥
 
Varmt som tusan när vi grillade och åt ute...
 
Arne kikar om vi glömt något vid grillen ;)
 
Sonen och prinsessan var till Turkiet på en semestertripp som vanligt förra veckan, här visar hon sina fina flätor.
 
Allt klär en skönhet  ♥, Prinsessans första läppstift inhandlades när vi var till affären, klart rött som passar hennes färger ♥ Jag själv skulle inte kunna ha en så stark färg ;)
 
 ♥ ♥
 
Älskar kräftor, dottern hade rast så hon hann även äta några kräftor med oss =) 
 
 
 
kräftmånen var på plats ;)
 
Varmare inne än ute. 24,3 ute och 27,3 inne.... Puhhhh hundarna fick svalka sig i hundgården. (Bild från idag 28 juli)

Kommentarer
Postat av: ansepanse

åh vilka fina flätor, vilket jobb att fläta allt det där
vilken tur att du fick tag i kräftor :)
Sv: de här blåbären är på buskar jag har satt i trädgården, de har blivit rätt stora nu och ger rätt mycket bär
stackars utländska plockare som inga blåbär hittar :(
kramar

2013-07-28 @ 19:41:39
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Tur att det fanns kräftor! Och de där delade turerna, vilket lurendrejeri! De har lovat att på sikt ta bort dem, det går ju att dra ut på hur länge som helst!

2013-07-28 @ 20:52:03
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Ojojoj! Nu har jag läst ikapp...
Nu pratar vi bildbomber med härlig text till. Askul sådant där gillar jag.
Finns väl inget värre en bloggar med bara text.

Vad härligt ni har haft det med barnbarn barn och föräldrar.
Nu är det du som ser till så att jag får följa med på en seglingstur så lovar jag att bjuda på världens godaste middag till sjöss... Är det något jag kan så är det GOOOOD båtmat.

Vilket vackert ansikte hon har din lilla prinsessa.

Kärlek och kyssar min älskade syster / Syrran

2013-07-29 @ 12:40:57
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är varmt för vovvarna nu - speciellt för våra stackars långhår!!

2013-07-29 @ 17:04:24
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0