Grillning och kräftor..

....ska det bli idag om jag får tag i kräftor i affären. Sonen och prinsessan kommer över helgen  ♥ Redan 28 grader varmt nu klockan 9 och en mycket hög luftfuktighet. I natt sov vi inte gott i värmen, kära maken var uppe och traskade flera ggr så även jag...Önskar alla er bloggvänner och läsare en underbar helg  ♥
 
 
 
Solen sken och det regnade för fullt samtidigt, klockan 19:30 igår.
 
Inez med sin sedvanliga pinne i munnen när vi ska gå sista kvällssvängen  ♥
 
I fukten så kom sniglarna fram, vi har massor jämt hos oss. Vi försöker undvika att kliva på dem men ibland låter det som vi går på kvnäckebröd =/
 
Håll tummarna för att det finns kräftor i butiken redan nu =)

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilken vacker bild på torkvindan i sol och regn :)
vi har massor av mördarsniglar men bara ett fåtal snäcksniglar
jag håller tummarna :) självklart
önskar dig en fin helg med sonen och prinsessan på besök
kramar

2013-07-27 @ 19:03:43
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Om det inte fanns kräftor kunde ni ju ta sniglarna i stället? Fast det måste väl vara vinbärssnäckor för att de ska gå och äta. Nåväl, själv gick jag ner och la mig i källaren i natt, kyligt och skönt!

2013-07-27 @ 19:09:59
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0