I morgon blir det kul

 Då ska vi åka till Falun och hälsa på pappa och goa I-M.Vi skulle möte dem i hamnen och sedan ska vi åka med pappas båt och få se Falun från sjösidan =) Kul tycker maken och jag =) Dottern är hemma hos oss och är djurvakt =) Bilder kommer sedan ;) 
 
 Eftermiddagsskugga
 
Sotis och Rambo vill ut =) (Dottern har tagit bilden)
 
Mille cyklar till förskolan (Dottern har tagit bilden)
 
Sötnöten sover  ♥ (Dottern har tagit bilden)
 
Arne  ♥ (Dottern har tagit bilden)
 
Rosorna är döda men Liljorna blommar för fullt  ♥ 
 
Sotis sover efter nattens bravader, han vill helst ligga på något av mina klädesplagg, här blev det morgonrocken =)
Rambo sover efter nattens bravader i min datastol =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Kul att få komma ut på sjön, särskilt om det är varmt. Här har värmen kommit först nu, först i går kröp det över de 10-15 grader det legat på i nästan två veckor innan...

Fantastiskt fina katter du har. Vår bengalhona sover helst på dotterns kläder efter att först ha gosat runt med dem så att hennes och dotterns doft blandas. Abyn paxar för sonens skrivbordsstol och burman sover helst på mig...

2013-07-24 @ 21:16:26
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Dottern

"Sötnöten" sover kvällen innan födelsedagen. =)

2013-07-25 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0