Underbara varma juli ♥ ♥

Vilken sommar ♥ det var ett tag sedan vi fick njuta av en så solig, varm och härlig sommar =) Veckan som gått var vi barnvakter och Mille bodde hos oss då dagis är semesterstängt. Mille hade fullt upp med att hjälpa morfar med alla sysslor som finns på en gård, han bara älskar att jobba ♥ 
Jag har pratat om bildbomber förut....men denna slår allt ;)
 
 Här klyvning av ved med morfar 17 juli
 
Lite kul ska man ha oxå, bus på busborgen i vår närmsta storstad 15 juli =)
 
Prinsessan ♥ ♥ kom och lekte med sin kusin ♥ 
 
TUUUUUT, tuuut nu går tåget ♥ ♥
 
Gamla, goa Gurra ♥ 
 
Rosor jag fick från föräldrar förra året blommar för fullt ♥ 
 
 
 
Potatis i blom
 
Nej det är ingen rysk u-båt bara Arne som tar ett kvällsdopp ♥ 
 
Min bästa kompis fyller en dag efter mig, när vi grattat henne tog vi hundar och barn för ett kvällsdopp i vår härliga skogssjö ♥ 
 
Mille fångar solglitter ♥ 
 
Mille och Inez flanerar efter stranden =)
 
Sedan kom Arne efter att han simmat klart ;) alla badbilder är tagna med min förra skruttiga mobil ;) dålig kvalitet på bilderna =/
 
På min födelsedag kom pappa och underbar I-M och grattade, deras nya hund Elin följde så klart med ♥  Arne gillade henne men hon ser inte lika begistrad ut  =)
 
 Så klart ska det vara dalahästar på ljuslyktan, är ju född i Dalarna =)
 
Vackra födelsedagsrosor ♥
 
Fick även besök av UNDERBARA lillprinsen på min födelsedag ♥ 
 
Foto från igårkväll, satt på trappen och njöt av den svala kvällen =)
 
Min underbara doftros klockan 19:30 ikväll ♥ 
 
 
 
 
Gräsmattan har bränts bort i värmen, ser ni väggen under fönstret till höger? Inte mycket färg kvar...där klättrar katten Rambo in var kväll och natt....vad gör det sa kära maken, lite rödfärg så ser det bra ut igen ♥ 
 
Från en kvällsväng med hundarna klockan är ca 21
 
Ljuset blir så varmt om kvällen ♥
 
Sedan kommer några bilder från juni...dimma efter regn....
 
Lokie i dimman ♥ 
 
Sista dagen med mina fina ungdomar innan skolavslutningen, de fick önska vad de ville göra, kinamat och bio ville de, sagt och gjort vi åkte till storstaden...men bion gick vi bet på, de hade ändrade sommartider så det var stängt...blev go-kart istället =) gissa om jag hade några naglar kvar...icke... dessa gossar körde mycket fort (men säkert)...=)
 
Vacker och dramatisk himmel, när vi hade skolmästerkapen för högstadiet 5 juni =)
 
Första doppet som jag var med Mille till sjön, 24 juni (bilden tagen med skruttiga mobilen )  =)
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Freja

Härligt att höra ifrån dig och fantastiskt att få njuta av dina fina somriga bilder! Här har det varit KALLT hela juli nästan, men det ska bli varmare till veckan. Jag tycker det är skönt nät det är svalt så jag är nöjd, hoppas det inte blir för varmt!

2013-07-21 @ 23:24:35
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0