Slutet av maj och första dagen i juni....

Vilken härlig vår vi haft =) sommarvärme de senaste två veckorna och allt vi odlat exploderar och växer =) Mille har fyllt år, jag har varit på en härlig middag och fått ett guldarmband efter 25 års trogen tjänst =) Är just nu dunderförkyld med en hosta som inte är av denna världen och även feber, kul i vår värme....Igår blev jag verkligen ledsen då jag inte kunde känna lukten av våra helt utslagna syrener =`( 
 
Har tittat på husräddarna, det handlar om familjer som förlorat ALLT i bränder, har redan tidigare insett hur mycket som går förlorat i en brand och en av de saker vi aldrig kan ersätta är våra foton, när barnen var små så placerade jag negativen i bankfack och hos släktingar..Mina digitala bilder finns redan en del på nätet så stora BILDBOMBER kommer jag att leverera i fortsättningen oxå  =)
 
Bilden från i morse klockan 4, hade hostat så jag vaknade och insåg att det var bäst att gå upp en stund...tog en morgontur med hundarna ♥ Sedan sov jag gott igen till 9 ;)
 
Solen spred guld i snåren på vår tidiga morgontur ♥
 
 
Bilder från veckan....
Morgonljus en härlig maj morgon den 22 maj kl 06:00 bilden tagen från min trappa där jag drack kaffe med sällskap av mina älskade hundar ♥
 
Lördag den 25 maj, Mille hjälper morfar med gräsklippning....Det roligast Mille vet är gräsklippning, efter en dag brukar han säga..."morfar vi måste nog klippa gräset, det har blivit för långt"
 
...sedan hjälpte Mille mig, mormor behöver jord...
 
...slit och släp....
 
hela dagen lång =)
 
Skötsel av blommor.....
 
Efter en dag full med slit så blev det ett härligt bad och avkoppling i poolen för Mille ;)
 
Älskar eftermiddagen med skuggor och sol...
 
Min älsklingsfågel, koltrasten som sjunger så vackert för oss var dag ♥
 
Kvällsskuggor, sista svängen med hundarna en kväll i veckan...
 
Milles 4 -årskalas, så fint det blev 
 
Jordgubbstårta var beställd av Mille, och det fick han =)
 
Kusinerna busar ♥ ♥
 
Lokie älskar våren, massor av mat och inte så många flygfän ;)
 
Mina syrener klockan 06:00 i torsdags
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag gillar dina bildbomber, så det är helt OK ;-)

2013-06-01 @ 20:56:39
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Först så måste jag ju säga GRATTIS till lilla Mille som har blivit så stor ...
Dina bilder från din vackra gård är helt fantastiska.
För att inte tala om den fina kökslampan !!!
Det märks att vi är systrar, jag har nämligen köpt två nästan likadana till mitt lilla torp fast mina hänger över diskhon.
Och sedan så har jag nypt bort överskottet av kedjan vilket du inte har gjort ser jag. Haha (Blink)!!!

Sedan så blir ju jag jätte avundsjuk på dina fjärilar och grejer som du får in när du kommenterar inne hos mig. HUR GÖR DU ???
Mega kramar min fina syster och hoppas att du blir frisk snart. / Syrran

2013-06-01 @ 23:14:39
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

jag tycker verkligen om dina bildbomber, det där är ljuvliga sommarbilder :) GRATTIS till Mille som nu har hunnit bli 4 år :) stora karlen redan
och GRATTIS till dig att du fått lite erkänsla efter att ha jobbat 25 år på samma ställe
nu får du krya på dig vännen, J är också dunderförkyld just nu
idag är det lite kyligare och ingen sol, i allafall inte ännu
kramar vännen

2013-06-02 @ 10:29:36
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0