Förvånade.....

.....över att jag skriver ett inlägg så snart igen? =) Det har varit dåligt med bloggande från min sida under ett halvår minst, men jag bloggar bara när jag känner för det och har tid. I förra veckan blev det "stora staden" tre ggr för mig, först med elever, sedan med dotter och i söndags var vi på prinsessans dansuppvisning =)
 
Min glada prinsessa innan dansen ♥♥
 
Så ni hittar henne ;)
 
 Dansen ♥
 
 
Efter dansen, glad och nöjd prinsessa ♥♥, här letar hon reda på benan i håret efter dansen =)
 
Det finns en sketch där Jonas Gardell säger: det märks att man blivit äldre när man gläds åt.....jag gläds åt mitt nya drivhus och tomater....Idag åt Mille upp 5 tomater, så gott tyckte han =)
 
...och så har jag köpt mitt livs första pelargon ;)
 
Björken och hästhagen 19:30 igårkväll den 12 maj 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Hemodlade tomater är de godaste! Och här har björkarna knappt fått knoppar än...

Tack för dina fina ord inne hos mig, det värmer.

2013-05-15 @ 18:04:30
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0