Bortskämd till tusen......

... blir jag alltid av syrran och hennes man  ♥  ...  god mat, dryck och lyx får jag hela tiden ♥ Behöver du något? Ja jag skulle behöva köpa.....Direkt så skjutsar de mig till de affärer jag behöver besöka ♥ Kära maken hämtade mig i lördags och goa syster med man körde före oss för att vi skulle hitta den bästa vägen och inte köra vilse ♥ UNDERBARA dagar har jag haft =)
 
Kramar till er båda
 
Lite bilder:
 
Halloween smyckad pub ;)
 
Min sedvanliga turkiska pepparpåse, mitt älsklingsgodis och dryck som alltid finns bredvid min säng ♥♥
 
På fredagen tog vi en sväng till deras söta torp 
 
Nybyggnaden var jättefin, här är blommorna intagna för vinterförvaring, älskar deras spröjsade fönster =)
 
 
Här är vi ute och handlar, jag och Jane satte oss i varsin massagestol när vi blev trötta ;)
 
Det enda jag inte avvundas dem är rusningstrafiken och dessa enorma bilköer.
 
Sötaste födelsedagsbarnet ♥ så nöjd över presenterna.
 
LYX ♥ Ett hett härligt skumbad, med doftande ljus och med en kall öl och salta pinnar bjöds jag på ♥........
 
Jag har bara dusch hemma, så ett varmt långbad var UNDERBART =)
 
Klippt och stylad blev jag av bästa syrran efter badet ♥ KRAM OCH TACK för denna gång ♥♥

 


Kommentarer
Postat av: Jane

Gosiga pluttiga du! Vad du lägger märke till saker som jag aldrig tänker på.
Kramar i miljoner min älskade syster. / Syrran

2013-11-04 @ 16:54:47
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

vad roligt ni hade tillsammans, härliga bilder från ditt besök hos din syster
kramar

2013-11-04 @ 19:00:45
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda


det måste kännas härligt att bli bortskämt av någon
över huvud taget ! och du är ju värd för det KORT !
kram på dig söta du !!

2013-11-05 @ 17:30:02
URL: http://metrobloggen.se/fyrverkerier/
Postat av: Freja

Åhh, så mysigt ni har haft det och vilken värdinna hon är, snacka om VIP-behandling!

2013-11-07 @ 20:20:20
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0