Första advent...

.....så härligt med alla dessa mysiga adventsljusstakar, stjärnor m.m som lyser upp i mörkret. Idag kommer Mille och ska klä adventsgranen, dottern ska plocka mossa till sin ljusstake och då ska även Inez få passa på att spåra henne i skogen.
 
Hittade på en fin bild på mina älsklingar Gurra och Arne. Så stora personligheter och så grymt saknade båda två 
 
Men jag glömmer inte att dessa underbara djur har jag kvar som förgyller min/vår vardag 
Inez löper så mattan är borttagen och de får sova på en handduk istället, detta är mitt kvällssällskap vid tv-n 
 
Så gosigt med hundar och katter som sover ihop ♥
 
 Goaste Lokie ♥
 
Adventsmys 
 
 Adventsmys ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin bild på din Arne och din Gurra <3
mm, du har ju tre fina, härliga fyrfotingar som förgyller tillvaron, Nemo och Sluggo är också alltid med oss när vi sitter och tittar på tv
vad härligt att du har Mille som kommer och hjälper dig med adventspyntandet
massor av kramar <3

Svar: Tack goa Ansepanse glömde ju krama om dig =)
Kort

2013-11-29 @ 11:48:36
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Att minnas de som inte längre finns hos en och njuta av dem som gör det, det ger balans. Jag minns alla mina katter med värme, alla var sina egna personligheter.

Så mycket fina bilder du visar idag, det gör mig varm!

2013-11-30 @ 21:26:25
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0