Dimmiga morgnar...

....gör att det alltid är vackert och trollskt när jag går morgonsvängen i skogen. Det brukar vara lite dimma runt mig på mornarna vi bor ju rätt högt upp jämfört med samhället jag jobbar i, så när jag åker till jobbet så åker jag verkligen "in i dimman". I morse var det sagolikt vackert när solen bröt sig fram  ♥
Alla bilder är tagna med mobil.
 
Lite dimmigt i skogen....
 
...så vackert och frisk och härlig luft....
 
Tycker Arne har höstfärger ;)
 
Korset på kyrkan syntes inte...
 
Vackert...
 
....och trollskt
 
Här har jag parkerat bilen och solen bryter fram mellan huskropparna =)
 
Nu har höstkvällsmyset börjat med tända ljus och massor av TV-serier, kryper upp i soffan med hundar och katter som sällskap runt mig och njuter av alla TV-serier som man bara slötittar på och inte lägger ned någon tankeenergi på när det är slut, det är min avkoppling ;)
Dessa bilder är tagna med digitalkameran ;)
 
De här ljuslyktorna är presenter från min man  ♥
 
På golvet står denna ljuslykta.
 
Idol är en av serierna jag följer....bilden från igår ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tycker mig känna igen staketet. Var det det som Erro hoppade över?
Vilka läckra bilder.
Kramar i massor / Syrran

Svar: Så rätt du har =) det var det staketet, kramar ♥ ♥
Kort

2013-09-18 @ 17:29:09
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: amanda (marilena)

ah, vilka vackra, trollska och dimmiga foton !!
och dina gulliga stora hundar,

den stora ljuslyktan är otroligt vacker ! bra gjort av din man !

kramar goaste vän !!

2013-09-18 @ 18:48:00
URL: http://metorbloggen.se/fyrverkerier/
Postat av: Freja

Härliga höstbilder! Det här är min absolut bästa tid, jag njuter!

2013-09-18 @ 22:09:24
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

visst har Arne höstfärger :) bara SÅ vackra bilder, trolska dim-bilder, otroligt vackert
härligt med mysbelysning så där, det behöver vi nu
jag följer också Idol :) igår var det ju killar
Sv: hoppas att du somnade tidigt och fick sova ut ordentligt
kramar

2013-09-19 @ 11:20:55
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0