Bloggningen...

.....brukar halta lite för mig under vår och sommarhalvåret som ni nog märkt under tidigare år. Finns ju så mycket annat som upptar ens tid då. 
Bosse blir 5 månader idag han växer så det knakar och är även en mycket lättlärd herre ♥ Stannar, sitter och kommer direkt på kommando. Så nöjd över vår lilla buse.
Inez har börjat löpa och så liten han är visar han ändå sitt intresse.
 
Visar några bilder från före påsk på hundarna när de väntar i trappan på att husse ska komma hem ♥♥, det gör de var dag. 
 
 
 
 
 
  
I vårt land växer det trots kalla frostnätter, i natt var det -4, bilden är tagen idag. Hittade dessa lökar i landet förra helgen och planterade om dem, de är över 1,5 dm höga =)
 
 Kvarglömda lökar =)
 
Milles jordgubbsplanta har även den blivit omplanterad =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina de är där de sitter och väntar!

2014-04-25 @ 22:19:27
Postat av: Jane

Dom är så fina! Vad stor Bosse har blivit.
Jag har full förståelse för att bloggningen inte prioriteras när det är så mycket annat man håller på med.
Kanske till och med lite sunt. Men det är ju så roligt att ha som dagbok.
Kramar i massor / Syrran

2014-04-26 @ 09:16:15
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

GRATTIS till fine Bosse, de är fina båda två <3
sådana lökar har jag också, de kommer igen år efter år, det är bra tycker jag :)
jag skulle också vilja trappa ner på bloggandet nu, men, men.....
ha en fin helg nu
kramar

2014-04-26 @ 10:32:15
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda

ah, vilka fina hundar !! som väntar på sin husse !
vilket välkommande för hussen !!
jag älskar dina hundar, men jag tror att jag skulle
bli rädd om jag träffade dem på riktigt, hihi...
hur mår din andra godingen, Rambo ??
visade bilden på Rambos tassar, efter ormbiten, för min "gubbe",
han tyckte synd om katten och att det var för jävligt att vänta så länge på akutkön.

kram vännen och ha en fin och solig måndag !!!

2014-04-28 @ 11:30:40
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Monica o Jacob

Vad fin han är stora killen ju;-)
Halvstryp är bra lätta att ta av och på;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0