Solig dag....

.... och jag vaknade med en fortsatt rasp i halsen =/ Det blev att titta på den fina dagen genom fönstret förutom under hundsvängarna.
Nog märks det att vi är inne i april, fågelkvittret är underbart och idag flög en trana över vår gård med sitt härliga läte, de brukar alltid spatsera runt på våra åkrar och leta efter grodor och annan föda.
 
Morgonsvängen blev lite längre än de två senaste dagarna då jag hasat mig fram som en 80-åring med som jag tror samma ork. Glada hundar berättade för mig med sitt nosande att vi som vanligt haft många besök under natten...undrar så ibland vad som dragit förbi i skogen ?
 
Vad luktar de på som är så intressant?
 
 
 
Rambo var dagens följeslagare på skogssvängen =)
 
Vi väntar på dig matte...lite suddig bild men den fick vara med ändå ;)
 
Rambo gosar och fjäskar lite för Inez.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Härliga bilder vad stor han blivit Bosse blir nog en stor kille helt i min smak:-)
Ha en skön helg:-)

Postat av: Anonym

Skönt att du är på bättringsvägen! Så fina bilder på dina djur, jag gillar att katterna är så sällskapliga med hundarna!

2014-04-04 @ 18:41:29
Postat av: ansepanse

vad skönt att du är på bättringsvägen, det är så ljuvligt att titta på dina bilder av dina fyrfotingar, de har det bra, det riktigt lyser må-bra av dem alla
Sv: tack snälla, det värmer gott :)
ha en fin helg du också
kramar

2014-04-05 @ 11:12:18
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: natalia

Tack så mycket! :D

Ska bli så kul o se vad gymnasiet bjuder på ;D

2014-04-10 @ 18:37:27
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0