Igår......

,,,,blev det en tur till storstaden med dotter och Mille. Första affären blev Grizzly Zoo, där inhandlades ett nytt halsband, flexikoppel till pinksvängarna på kvällen, leksaker och ben =) Vad jag inte visste var att även kära maken inhandlat leksaker, våra golv är fulla av hundleksaker, precis som det ska vara ;)
 
Hönan är en rolig leksak, men benet fick största intresset ♥
 
Inez gnager koncentrerat på sitt ben ♥
 
Bosse var fullt upptagen av sitt ben i över 20 minuter =)
 
Bus idag med liten höna, så kul de hade ♥ Fick bara suddiga bilder för de var så busiga ;)
 
Sedan blev det några klädaffärer, leksaksaffär för Mille som skulle ha "utklädningssaker" då han ska på födelsedagskalas i morgon och då ska alla vara utklädda. Även presenter till de två födelsedagsbarnen inhandlades där =)
Men som vanligt blev det några stopp för att Mille skulle få leka ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hamburgare blev det på McDonalds när magarna började kurra. Hemfärden var inte rolig, det vräkte ned blötsnö och det var mycket moddigt, men hem kom vi =)
 
Fullt bus idag =) så roligt de har ihop  ♥ Buset var av den mycket HÖGLJUDDA sorten ;)
 
 
 
 
 
När de busat klart så sover de ihop som vanligt ♥♥
 
Laddade upp bilder från mobilen och hittade dessa bilder på Bosse, första dagen hos oss ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Ja ben är bra barnvakter, kul med en liten lekstund även för en tvåbening.
Ja leksaker finns det i massor här med man får se sej för;-)
Om du inte får någon burk så fråga dom.
Ha en skön helg

Svar: Självklart vill jag ha burken...tar väl surfplattan med och visar vad jag förväntades få ;)
Kort

Postat av: ansepanse

tänk vad han har vuxit Bosse <3 de är så fina tillsammans, här har vi också en massa hundleksaker på golven, men det är mest Sluggo som leker med dem
härliga bilder
kramar

2014-02-08 @ 19:27:54
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Klart det ska finnas mycket leksaker ;-) De är verkligen så fina tillsammans, kul för dem båda!

2014-02-08 @ 19:39:11
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Alina

härliga bilder! =)

2014-02-08 @ 23:32:57
URL: http://torstenz.blogg.se
Postat av: Lena

Hej! Lovade dig bilder på mina katter för ett tag sedan. Har inte lyckats få tekniken att fungera,men vill gärna visa dem för dig ändå.Jag skriver mitt mobilnummer här, så kan jag skicka dem till dig på så sätt. Det VET jag fungerar. 0706-905129, Hälsningar Lena

2014-02-09 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0