Orolig.....

.......har jag varit när jag tänkt på hur det ska gå för lilla valpen när jag börjar jobba, ska han yla och gråta i timmar =(
När jag gjort alla sysslor i morse och rastat hundarna förstod Inez att det var jobbdag för matte igen, hon la sig i hallen och Bosse la sig bredvid henne. Jag sa -hejdå,  gick ut och låste. Inget pip eller krafsande på dörren hördes =) När jag kom hem på lunchen möttes jag av glada hundar, torkade upp några "olyckor", bjöd Bosse på mat, som han inte ville ha. Sedan gick jag ut och rastade dem, gav småfåglarna mat och så även hästen. När jag sa hejdå igen låg båda hundarna ihop i hallen, inte ett pip hördes. Lugn åkte jag till jobbet igen. Trygga Inez ger Bosse trygghet när matte och husse är borta ♥
Så kul att få träffa de härliga och fina ungdomarna igen ♥ Fick även en så fin present av en elev =)
 
 Ni ser ju att det är Lokie, Inez och Bosse ♥ Tack goa elev ♥, så glad jag bev =)
 
När jag kom hem blev det mat till Bosse och nu sa det bara slurp så var allt uppätet, en rastsväng och sedan åkte vi in till byn och handlade =)
När kära maken kom hem gick vi ut på gården med hundarna och de busade och hade riktigt skoj
 
Bosse i lördags ♥
 
 
Bosse växer så det knakar, hur mycket gör inte en vecka i en valps liv =) Bilder från idag.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilken fin present du fick
vad skönt att det gick så bra med att lämna Bosse, de har ju varandra, dina vovvar
mm, de växer fort, valpar
kramar <3

2014-02-03 @ 19:14:05
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Monica o Jacob

Vilken sötnos min grå brukstik hade också ljust runt ögonen ett tag;-)
Har ingen väg i närheten men man vill ju inte att dom drar iväg, han håller sej bättre till oss andra den här veckan kommer till och med på inkallning;-)
Bra att det funkar med lina lite ner frihet är ju aldrig fel;-)
Ha en skön kväll;-)

Svar: Jag har alltid haft valparna lösa och så även Bosse, han kom nästan alltid på inkallning. Men var det en katt i närheten eller då han ville upptäcka något nytt, då slog han dövörat till....nu är jag helt lugn med linan och kan låta honom upptäcka saker utan oro...I skogen får han vara lös =)
Kort

Postat av: Freja

Klart det gick att lita på Inez, han har det fantastiskt med henne! Och vilken fin present, vilken värme och omtanke!

2014-02-03 @ 22:18:09
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Så klart att du kan ta det lugnt när du har en så bra hundvakt som Inez.
Vilken jättefin present du fick.
Kan du ringa mig när du kommer hem?
Kramar i massor finaste syster / Syrran

2014-02-04 @ 15:38:33
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

Sv: ja det tycker jag att du kan göra :) det är ju den perioden som är som mörkast och då kan man gott ha granen som sprider både ljus och glädje redan till advent :)
önskar dig en fin kväll med dina fyrfotingar
kramar

2014-02-04 @ 19:21:36
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Monica o Jacob

Hoppas allt är bra, här har det hänt två olyckor idag tack vare detta snöätande:-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0