Vardag..

Igår beställdes tid för nästa vaccinering till Bosse, det sker först nästa fredag. Den lilla illbatingen väger redan 14 kg, vad månde bliva med den tillväxten ;) Vi avmaskade hundarna igår och var då tvungen att väga dem. Inez vägde 28 kg men hon är ju också som en gasell i kroppsformen.
 
Rambo är fortfarande både rädd och avvaktande mot Bosse, men han kommer in som vanligt och TV-goset är han aldrig utan ♥
 
Det går fortsatt toppenbra när jag jobbar, han bryr sig inte det minsta när jag åker på morgonen eller varit hem på lunchen ♥
 
I skogen har jag Bosse lös och det fungerar jättebra och han kommer då jag kallar på honom, till och från gården blir det flexikoppel, nu är han helt van vid dessa rutiner =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

14 kg det var häftigt, Sture som är äldre vägde 12,5 i fredags.
Mina tikar väger 31 o 33 men det är mycket massa i dom.
Ha det bra

Svar: Bosse är mycket grov och han brås nog på sin far som väger 55 kg, han är i bra hull och har en fin "midja" ;)
Kort

Postat av: ansepanse

uj, då blir han en stor kille, Sluggo som är en stor lhasa apso väger 11,5 kg :) och Nemo 8,6 kg
kramar

2014-02-11 @ 10:29:02
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Jane

Vad härligt för honom att springa lös.
Den där sprutan går nog bra den med ska du se.
Kramar i massor finaste syster / Syrran

2014-02-11 @ 15:48:45
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0