Idag.....

.....har vi förberett allt för lilla valpen och kära maken har införskaffat valpfoder som valpen är van vid på granngården och......
 
 
 
Leksaker och ben att gnaga på, fanns ju en hel del redan som Inez har och som ligger överallt i huset ;)
 
Ett halsband till lilla Bosse (vi tror han får det namnet) Jag vill ha riktiga namn på djuren ;) Vi gjorde några nya hål då vi inte vet hur stor han är ♥
 
Nu får ni även hålla tummarna för att jag får VaV (vård av valp) i en vecka, om jag får ledigt beror på om det finns vikarier. Har lite komptimmar att knacka =)
 
I morgon startar vi färden mot Värmland redan 07:30, det blir en lång resa och vi vill komma hem i bra tid på em. Dottern ställer som vanligt upp som djurvakt ♥
 
  -12 just nu, kallt hela veckan, och lätta snöflingor har dalat ned var och varannan dag men avlöst av solen och mycket fina dagar.
 
 Bilden lånad från nätet.
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

åh så spännande, jag kan riktigt tänka mig att det kvillrar av glädje och förväntan inom dig
då säger vi välkommen till Bosse och
kör nu försiktigt imorgon
Sv: jo, det var bra :) Hba1c på 5,3 och blodtryck på 115/75, bättre kan det inte bli :)
kramar <3

Svar: Ja det har kvillrat av glädje och förväntan ♥ Bosse är så välkommen till oss och Inez ♥ Så glad att allt var bra =) kram
Kort

2014-01-23 @ 18:40:46
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda


det är fredag idag och
du får en ny familjemedlem idag ! vad roligt !

hoppas du får VaV, hihi, för det behövs ju i början,
vilket bra hem lille Bosse får hos er !!

önskar dig en härlig helg, kram !

Svar: Tack snälla, goa Amanda för de orden =)
Kort

2014-01-24 @ 15:59:39
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0