KALLT....

.... i en vecka nu, i morse när jag vaknade var det under -12 . Började direkt att elda så värmen fick stanna kvar i huset och det skulle vara varmt och gott när dotter och Mille dök upp. Det blev lite lek för Mille ute och Inez fick jobba med det hon älskar mest, att leta och söka ♥ Sedan fuskade vi med maten och sponsrade våra trevliga pizzaägare  ;) Vid 17 började små snöflingor att dala igen, få se hur mycket snö vi får denna gång.
 
EN TREVLIG HELG ÖNSKAS ER ALLA
 
Morgonbild
 
Solen på väg upp för att förgylla dagen ♥.
 
Äntligen kan man ha vinterkul tycker Mille och säkert många andra barn =)
 
Milles och Inez leksaker för dagen ;)
 
Allt är härligt blått =)
 
Mjuka och goa kissar ligger gärna varmt och mjukt ♥
 
Bild från igår när morfar och Mille körde snöslungan på gården, jag var barnvakt och hade bett Mille att vara på trappan när morfar körde snöslungan vid stora vägen (jag är en höns-mormor). När Jag hörde att kära maken var vid vägen kikade jag ut, där satt Mille och borstade trappen ♥ Goa älskade barn ♥ Maken funderade varför Mille försvann, men fick förklaringen av mig =)
 
Inez bädd i tisdags, hon har ALDRIG förstört något sedan hon kom till oss, hon saknar Arne och i veckan hade hon massakerat sin bädd =( Den goa fleccefilten hon fick i julklapp hade hon tagit bort, som tur var hade hon inte svalt någon skumgummi.....
Vi letar efter en hanvalp...men det måste få ta sin tid då vi vill ha sunda och mentalt bra hundar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Så duktigt av Mille att lyssna på dig och göra som du sagt! Och det är viktigt att ha koll när en köper djur, så har vi gjort med våra katter med. Hört oss för, kollat upp och väntat in kullar!

2014-01-17 @ 23:11:06
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

jo, nu är säkert många barn glada över att kunna vara ute i snön och leka, det har ju varit så regnigt och grått så länge
stackars Inez, jo hon saknar sin vän Arne
önskar dig också en trevlig helg
kramar

2014-01-18 @ 11:33:45
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda

det är klart att man får ibland fuska med makten,
jag gör det ofta, hihi...
kissen ligger så söt och mjukt, vad gulligt !
jag tror också att Inez saknar sin kompis, Arne !

vilken underbar "morgonbild",

kram på dig, "höns mormor" !

2014-01-20 @ 19:48:57
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: amanda


hahaha, blev fyll i skratt när jag läste vad jag
skrivit:
fuskar med MAKTEN, hihi...maten ska det var...

2014-01-20 @ 19:51:35
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0