I morse....

...efter utesväng och mat till hundarna och efter det morgonkaffet var kokat, så satte jag mig och även kära maken framför datorerna en stund och njöt av kaffet. Helt plötsligt mullrade det till - är det åska? frågade maken, nej- svarade jag bara en katt som klättrar över hundgården ( och som sedan klättrar in genom det öppna köksfönstret )    ;)
 
 
 
Mycket riktigt...gick ut i köket och såg Sotis gosa med Bosse ♥
 
Morgongosig kisse som gosar med gosig Bosse 
 
Efter en stund hoppade han ut från Bosses bur för att äta kattmaten som jag tidigare serverat Rambo.
 
Sedan gick jag för att duscha då maken ropade på mig....
 
På Bosses matta låg en fet råtta som Sotis tyckte att Bosse skulle få, tur vi har en matsamlare i familjen som delar med sig till andra ♥   ;)
Ursäkta bildkvaliteten, bilderna är tagna i all hast med mobil ;)
 
Längesedan jag fick en bra bild på Rambo, plockade fram en bild då han klättrat upp på vår stege  ♥ 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Asta

Underbara bilder. Till och med när du fotograferar regn. Tänker mkt på er. Gottfrid har ju ett värmeutslag som breder ut sej på kinden och bara det tycker jag är jobbigt. Kram

2014-07-20 @ 22:43:39
URL: http://pastasson.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Men supersöta djuren! Så gulligt att han delar med sig av maten. han tycker väl Bosse varit ovanligt slö på sista tiden och tänkte pigga upp honom...

2014-07-20 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0