Så har vi förberett Bosse inför operationen....

 
 
....vi har tvättat honom i Descutan, ett desinfektionsmedel och bäddat rent alla hundbäddar. Bosse imponerade på oss då han tyckte det var roligt i duschen och inte tyckte det var något konstigt eller besvärligt att bli ordentligt skrubbad och blöt.
Är orolig inför morgondagen, vet att all sövning innebär en risk... =( En lång dag blir det, vi lämnar in Bosse 08:30 och får hämta honom 16:30...Dottern tar hand om Inez  ♥ Håll tummarna...
 
Skulle ladda upp ett helt gäng bilder på Bosse men det tog stopp efter ett tag så det blev bara små valpbilder...
 
Vår sötnöt måste få bli bra igen  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag håller tummar och tår för honom!

2014-07-01 @ 23:09:49
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Vet hur jobbigt det är, klart det går bra vi håller allt vad tummar o tassar heter.
STOR KRAM

Postat av: amanda


vad söt han var som "bebis", och han är lika söt nu också !
det går bra idag , jag tänker på Bosse, han är
ung och stark hund !

kram på dig Kort !!

2014-07-02 @ 11:01:31
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Asta

Oj. Det var ett tag, allt för länge sedan jag var här. Å att lille Bosse hade ledproblem hade jag missat. Så fin han är lillemannen. Förstår att både operationen och rehabtiden känns kymig och orolig men han är en ung hund och jag tror säkert det kommer bli jobbigt men gå bra. Håller alla tummar och tänker på er idag. Kram

2014-07-02 @ 11:43:51
URL: http://pastasson.blogspot.se/
Postat av: Monica o Jacob

Hoppas allt är bra med lilla gubben.
KRAM

Svar: Tack ♥ kram
Kort


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0