Vill att ni ska läsa.....

....en mycket bra och tänkvärd blogg som en vän visade mig.. På Facebook delas en massa efterlysanden och folk nappar gladeligen i sin iver att hjälpa andra...ibland är det rena lögner som sprids och du eller jag vet inte om denna person som efterlyses har skyddad identitet och kanske gömt sig från någon våldsam person, kan gälla både man och kvinna.Ska jag dela en efterlysning så ska det vara från någon som jag känner och kan kontakta och höra att det är OK.Har alltid bara delat efterlysningar om borttappade djur, föl som behöver en surrogatmamma osv....Tyvärr är det sällan man får reda på om djuren kommit tillrätta, vore bra om det spreds lika snabbt.
 
http://vardagsrasismen.wordpress.com/2014/06/26/jag-kommer-folja-dig-tills-du-dor/
 
 
Idag fick jag en överraskning, en nyklippt och korthårig Mille...lika söt som vanligt ♥
 
Han hade tagit med en bok som jag skulle läsa för honom =) Den handlar om en massa fakta som vetgiriga barn vill veta.
 
Först gick vi med "polisschäfrarna" lite sök och leta med Inez, sedan läste vi ut boken i lugn och ro =) (lite suddig bild då blixten inte ville gå på )
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Vardagsrasism läser jag ofta, mycket bra och klarläggande inlägg!

2014-06-30 @ 21:44:22
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0