Gott om tid....

...har jag ont om just nu. Två "olyckor" har det blivit under denna vecka och det beskyller jag jobbet för och att jag på måndagar jobbar 5 timmar innan jag får lunch och kan komma hem och rasta hundarna. Anser att Bosse är rumsren nu och att han inte kan rå för mina arbetstider och att han inte kan hålla sig hur länge som helst.
Tisdagen var en stressig morgon trots att jag går upp klockan 5 och börjar 07:30, hann göra undan alla sysslor hemma, mocka stallet och gå i skogen med hundarna... men hann ändå inte att äta frukost, tänkte att jag köper en macka på fiket på jobbet, tji fick jag, det var stängt...men....
i personalrummet möttes jag av denna underbara syn ♥
 
Världens godaste smörgåstårta och....
 
.....Semeltårta ♥
 
Bild från veckan, närmare bestämt från i tisdags.Bosse växer, blir mörkare för var dag..motoriken blir också bättre och nu skuttar han lätt efter Inez över stock och sten =)
 
Har kontaktat tre företag och begärt offerter för att göra om vårt stalltak, det sista företaget kom i morse, fortsättning följer =)
 
Önskar er nu en härlig och vårlik helg, här har massor av snö försvunnit i blåsten med mildgrader =)
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Freja

Sån tur med smörgåstårtan! Semlan hoppar jag däremot över, inget för mig.

2014-03-07 @ 22:09:45
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

nej, det är inte Bosses fel, han är duktig och har blivit så stor och vacker <3
förstår att du blev glad när du kom in i fikarummet :)
en fin helg till dig också
kramen <3

2014-03-08 @ 10:43:24
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: mot plus

tack fina du! ha en grym helg! =)

mm så gott med semeltårta! aldrig testat faktiskt =)

2014-03-08 @ 10:58:40
URL: http://motplus.se/
Postat av: Monica o Jacob

Tur det var stängt annars hade det blivit svårt att trycka i sej allt ;O)
Vad fina dom är och vad han växer lillgubben blir nog stor, helt i min smak;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0