I morse....

...när jag gick ut strax före 7 med Bosse möttes jag av ett öronbedövande kvitter ♥ Bergfinkarna och bofinkarna har kommit och de brukar stanna en vecka hos oss innan de drar vidare =)
 
Det kom bara lite snö inatt och den har försvunnit i dagens solsken och blåst =) När vi gick ut på lunchen blåste det "isvindar" jag hade ingen mössa och det blev mycket kallt om öronen. 
 
Ska ha en massa bilder på bergfinkarna men hittade dem inte, så vi tar några "längta efter vår och sommar" bilder =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Här snöade det i dag och det har blivit kallare, jippeeee!

2014-03-15 @ 21:02:14
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

vilka underbara sommarbilder, jo, nu längtar jag ännu mer :)
bergfinkar var det länge sedan jag såg, förr hade vi många här hos oss
ha en fin söndag nu
kramar

2014-03-16 @ 10:33:22
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0